Subject: Puurmani kergliiklustee parandused
From: "Triin Jakobson - INFRAGATE" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: Herkki Rõõm <[email-masked]>
Date: Wed, 17 Jul 2024 23:23:17 +0300

Tere

Esitan parandustega Puurmani kergliiklustee projekti kooskõlastamiseks.
Projektiga saate tutvuda siin:

<https://infragate-my.sharepoint.com/:f:/g/personal/triin_infragate_ee/Eo8
v4SV-u59ItbkxNIcw-FYB9tCEocY7P7feho2Tjo18vg?e=PZYIBZ> Puurmani tee
projekt_Tellijale

Parimat

Triin Jakobson

Projektijuht/konsultant

Puhkan 4.07 - 21.07

AS Infragate Eesti

Mäealuse 2/3, 12618 Tallinn

Tel:    +372 626 7777

Mob:  +372 50 82 178

infragate.ee <http://www.infragate.ee/et/>   FB Infragate
<https://www.facebook.com/infragate>

Käesolev e-kiri ja selle lisad on konfidentsiaalsed ning võivad sisaldada
kliendisaladust, mis on seadusega kaitstud.
Juhul, kui Te ei ole e-kirja määratud adressaat, palume sellest meile
teada anda ja e-kiri koos lisadega kustutada.
Käesoleva e-kirja loata avalikustamine, kopeerimine, levitamine või selle
sisu muul viisil kasutamine on keelatud